Vibram FiveFingers esitleb: Uljaste romantilised võlud leidsid kinnitust!

vibram logo

uljaste grupp 1

ESITLEB:

Selle talve viimane räätsaretk tõi elamuste kogujad romantilise Uljaste järve äärde Lääne-Virumaale. Grupp rõõmsaid matkalisi kogunes järveäärses parklas, kust rääts räätsa järel mindi järjekordseid elamusi otsima.

Retk algas muljaste ronimineööda Uljaste järve päikse poole sammudes, kuid üsna varsti asendus kerge jalutuskäik järvel tõsise katsumusega. Ees ootas ronimine üles mäge mööda Uljaste järve kallast. Nimelt piirab järve idakaarest poolkaarjalt lavajas oos (vallseljak), mida mööda kulgeb suures osas Uljaste matkarada. Edasine maastik kulges nii mäest üles-alla kui ka üle mätaste ja langenud puude – seiklus missugune:)

Pärast meeleolukat ronimist kõnniti mööda allamäge kulgevat radapidi esimese kosutuspunktini. Traditsiooniline tee ja Kalevi kommid turgutasd retkelisi, et ikka sama heatujuliselt matka jätkata.

uljast eraba

Järgmisena suunduti Uljaste raba poole, kus taas võis tunda ereda päikse soojendavaid kiiri. Rabas koguti ka grupp kokku, et kõik kohale tulnud retkelised jäädvustada. Enne järgmist teepausi sätiti elamusteotsijad kenasti poolkaarde, et ikka retkelistel oleks huvitavaid pildielamusi mälestuseks.

kaare pilt

Uljaste rabas vaadati üle Soojärv ning ka Saarejärv ja seati taas vaade Uljaste järve peale. Üle järve kõndides oli retke lõpp juba lähedal. Osalised nautisid 360-kraadilist vaadet kaunile Uljaste järvele, kus pisikeste mustade täppidena eemalt mõni kalur ka paistis.

Räätsaretk sai väärika lõpu, kui ületati veel järve kallas ja suunduti edasi lõpp-punkti. Nagu ikka söödi suppi, jagati diplomeid ja  retke muljeid:)

templid

Kohtumiseni Lohusalus 21. aprillil 2013! Peatselt Lohusalu retke info kodulehel!!

Uljaste Elamusretke pildid – Kaimo Puniste – GALERII. Jälgige ka infot meie FB kodulehel. Aitäh kõigile osalemast!