Alade juhendid

28. märts 16

Võistlusklassid kõigil individuaalaladel (va firmajuhtide mitmevõistlus, disc-golf, kiiking, rammumehe- ja naisevõistlus, SUP võidusõit ning Viljandi Järvelendur) on M, N, M30+, N30+ (1987. või varem sündinud), M40+, N40+ (1977. või varem sündinud), M50+, N50+ (1967. või varem sündinud).

 

Firmajuhtide mitmevõistlus

Võistluse kirjeldus

Firmajuhtide mitmevõistluse arvestusse kuuluvad: kergejõustiku non-stop, SportID murdmaajooks ning tõukerattasprint.

Eesti Sportlikum Firmajuht 2018 arvestusse läheb ainult SportID murdmaajooksu tulemus.

Osalejad

Firmajuhtide mitmevõistlusel saavad osaleda ettevõtte tipp- või keskastmejuhid.

Ajakava

Kergejõustiku non-stop toimub reedel 15. juunil kell 17:00 – 18:30

SportID murdmaajooks toimub laupäeval 16. juunil kell 10:00 – 12:00

Tõukerattasprint toimub laupäeval 16. juunil kell 14:00 – 16:00

Võistlusklassid

Mehed ja naised

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Individuaalne paremusjärjestus selgub kolme ala kohapunktide liitmisel, mis on eelnevalt ümberarvestatud kahte vanuseklassi – mehed ja naised. Osalevad kõik firmajuhid, kes on kaasateinud vähemalt ühe võistlusala.

 Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võistkondlikusse arvestusse lähevad 3 enim punkte toonud firmajuhti sõltumata võistlusklassist.

 

Linnarogain

15. juuni, 12:00-14:00

Võistluse kirjeldus

Viljandis peetav linnarogaini võistlus pakub firmasportlastele võimaluse orienteerumiseks huvitaval linnamaastikul Viljandis. Eelmise aasta orienteerumise MM’ks valmistatud kaardil saavad end sellel suvel tippsportlaste asemel proovile panna firmasportlased!

Orienteerumisvõistlus toimub Eesti orienteerumisliidu poolt kehtestatud keelualas. Kõigil orienteerujatel, kes plaanivad osaleda EMV sprindivõistlusel, on keelatud osaleda Suvespartakiaadi linnarogaini võistlusel! Lisainfo SIIN.

Ajakava

11:30   Garantiinialasse sissepääs avatud

11:55   Garantiinialasse sissepääs suletakse

11:55   Võistluskoosolek garantiinialas

12:00   Meesvõistlejate stardid          Naisvõistlejate stardid

N stardid                                            M stardid

N 30+ stardid                                    M 30+ stardid

N 40+ stardid                                    M 40+ stardid

N 50+ stardid                                    M 50+ stardid

Võistluse süsteem

UUS! Võistlejad kogunevad garantiinialasse Viljandi Laululavale ala sulgemise eelselt. Garantiinialas viibimine on eelduseks kõikidele osalejatele starti pääsemiseks.

Võistlejad stardivad rajale 30 sekundilise intervalliga ning rajakaart (A4, mõõtkava 1:4000) antakse võistlejale stardi järgselt. Orienteerumine toimub valikorienteerumise põhimõttel ning iga osaleja planeerib endale ise täpse liikumistrajektoori. Võistlus toimub SI märkesüsteemi abil. Võistlusraja läbimiseks on võistlejal aega 30 minutit enda stardi hetkest, selle ületamisel vähendatakse võistleja tulemust iga hilinetud minuti järel 1 punkti võrra. Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas ja selle eest, et tulemus saaks finišis SI pulgalt maha loetud.

Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Võidab võistleja, kes kogub võistlusrajal kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral saab määravaks finišeerimise aeg. Kokku on võistlusalale paigutatud 15 kontrollpunkti, millest 5 kontrollpunkti on väärtusega 3 punkt (kontrollpunktid 31-35), 5 kontrollpunkti väärtusega 4 punkti (kontrollpunktid 41-45) ning 5 kontrollpunkti väärtusega 5 punkti (kontrollpunktid 51-55). Maksimaalselt on võimalik koguda 60 punkti. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt 1 kontrollpunkti. Võrdse arvu kontrollpunktide puhul lähevad arvesse ajad.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võistkondlikusse arvestusse lähevad kuni 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata võistlusklassist.

Üldnõuded

Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid. Võistlusalal paiknevad kontrollpunktid ei ole peidetud ning asetsevad lihtsalt nähtavates  raja kohtades.

Võistlus toimub linnamaastikul ning liiklust võistluse ajaks ei suleta. Liikudes palume arvestada jalakäijate ning autoliiklusega!

Rajakaardile on märgitud ka punasega viirutatud keelualad, mille läbimisel võistleja diskvalifitseeritakse! Hoovialade läbimine on rangelt keelatud!

Ausa võistluse huvides palume koosjooksmist vältida!

Selleks, et ajalimiiti jõudmist rajal paremini planeerida soovitame kasutada spordikella.

Isikliku SI pulka võib võistlusel kasutada!

Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas!

 

Discgolf

15. juuni, 12:00-18:00 ja 16. juuni, 10:00-19:00

Võistluse kirjeldus

Võistluse käigus läbitakse Viljandi Rotary Discgolfi Pargis 12 korvist koosnev discgolfi rada võimalikult väheste visetega. Korvid 1-12. Võistluse eelselt on võimalik harjutada 0-rajal stardi- ja finišipaiga juures.

Ajakava

Võistlejatel on võimalik valida eelregistreerimisel mängimiseks endale sobilik stardiaeg kas reedel, 15. juunil kell 12:00 – 17:00 või laupäeval, 16. juunil kell 10:00 – 18:00. Ajaliselt peab arvestama ca 1-1,5 tunni mänguajaga.

Võistlusklassid

M, N, M40, N40

Võistluse süsteem

Rajale starditakse lähtudes eelregistreerimisel kirjapandud stardiaegadest 3-5 kaupa (minimaalselt 2 erinevast ettevõttest). Selleks, et anda teada soovitud võistlusajast, palume leida võistlemiseks sobiv vaba aeg SIIT ja kirjutada oma ajalisest soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee (näiteks: Soovin võistelda 15. juunil kell 14:00 ja esindan XXX ettevõtet).

Igas vahetuses lepitakse kokku, kes märgib tulemused skoorkaardile. Võistluse lõppedes arvutatakse kokku enda visete arv. Võistlusraja läbimise järgselt esitatakse skoorikaart discgolfivõistluse peakorraldajale ning tulemuste märkija allkirjastab ka lehe.

Esimeselt rajalt alustatakse skoorkaardile kantud nimede järjekorras. Igalt järgmiselt rajalt alustatakse eelmise raja tulemuste põhjal – parim alustab.

Võistlusrajal viskab alati esimesena võistleja, kelle ketas on korvist kaugeim võrreldes teiste võistlejatega (vajadusel teeb mitu viset järjest).

Iga võistleja saab mängida ainult 1 korra.

Peale 12 korvi läbimist visatakse ka üks vise harjutuskorvi ehk 0-korvi(CTP), kus mõõdetakse ketta kaugus korvist ning juhul kui võistlejatel on võrdsed tulemused lõpptabelis, saab määravaks CTP tulemus.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võistkondlikusse arvestusse lähevad 5 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

Üldnõuded

Võistlusvarustust on võimalik kohapeal tasuta laenutada. Ketta kaotuse korral tuleb võistlejal tasuda kaotatud ketta eest 15 EUR.

Mängida võib ka isiklike ketastega. Kohapeal on võimalik ka kettaid osta.

 

Kiiking

Võistluse kirjeldus

Kiiking on Eestis leiutatud ja edendatav spordiala, kus inimesel tuleb panna kiik järjest suureneva amplituudiga võnkuma. Eesmärgiks on teha võimalikult pikkade aistega ring ümber kiige võlli. Kiiking algab siis, kui jalad on kõrgemal kui pea – enne seda on tegemist tavakiikumisega.

Naised kiiguvad aisapikkusega 3,5m (eelringid) ja 3,8m (finaalid) ning mehed 4m (eelringid) ning 4,5m (finaalid) ning võistlus toimub Viljandi rannaala kõrval muruplatsil.

Võistlusklassid

M, N, M40, N40

Ajakava

Reede, 15. juuni kell 12:00-18:00                 Kiikingu koolitus, eelvoorud

Laupäev, 16. juuni kell 10:00-16:00              Kiikingu eelvoorud

Pühapäev, 17. juuni kell 10:00-12:00           Kiikingu finaalvoorud

Võistlussüsteem

Kvalifikatsioon kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest, mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel, kui kiikuja on ületanud võlli ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Finaal kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel kui kiikuja on ületanud võlli 3 korda(sooritanud 3 täisringi kiikingukiigel) ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Võitja on lühima ajaga võlli ületanud võistleja, iga finalist saab finaalis soovi korral kiikuda 2 katset, aga teine katse peab toimuma kohe peale esimest (maksimum puhkeaeg 5 minutit). Eelringides ei ole katsete arv võistleja kohta piiratud.  Finaali pääsevad iga võistlusklassi 6 parimat ning finaalides kiigutakse elavas järjekorras.

Võistlusel kasutatavad aisa pikkused:

Naised Mehed
Kvalifikatsioon 3,5 meetrit 4 meetrit
Finaal 3,8 meetrit 4,5 meetrit

Tulemuse kirja saamiseks on vaja ületada võll, selle mitte ületamisel märgitakse tulemustesse DNF.

Võistkondliku paremusjärjestuse moodustamine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

 

Rannavõrkpall

Võistluse kirjeldus

Viljandis peetakse kaks rannavõrkpalli turniiri: sega- ning paaristurniir 4 rannaväljakul.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. juunil kell 19:00 esindajate koosolekul (Skype).

Segaturniir algab reedel, 15. juunil kell 14:00.

Paaristurniiride algab laupäeval, 16. juunil algusega kell 12:00.

Võistkonna koostamine

Segaturniiril on võistkonna suuruseks on kuni 6 mängijat, kellest korraga on väljakul 4 mängijat (2 nais- ja 2 meesvõistlejat). Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad.

Paaristurniirid peetakse kahes eraldi arvestuses – mees- ja naispaarid.

Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus kummalgi turniiril.

Võistluse süsteem

Täpne võistluse süsteem ning kohtumiste punktiarvestus selgub esindajate koosolekuks.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim segavõistkond ning parim mees- ning naispaar, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia. Võistkondade saavutatud kohapunktid liidetakse koondtulemuse saamiseks ja uued kohapunktid arvutatakse koondtulemuse alusel.

Üldnõuded

Mängitakse rannavõrkpalli 2018 hooaja kohandatud reeglite järgi. Segaturniiril ning meespaaridel on võrgu kõrguseks 243cm, naispaaridel 224cm. Väljaku suurus 16x8m. Keelatud on hanitamine ja palli „ülemängimine“ ülalt sööduga. Mängijatel on lubatud kasutada ühe mängu käigus ühte time-out’i kestusega 20sek.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega. Võistlusväljakutele lisaks on võistlejatel kasutada 1 väljak soojenduseks.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Võistluspallid on korraldajate poolt.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

Ultimate frisbee turniir

Võistluse kirjeldus

Ultimate frisbee turniir mängitakse Viljandi ranna kõrval asuval kunstmuru väljakul.

Ultimate frisbee väljaku kummaski otsas on märgitud joon, mis moodustab kaks värava-ala (nagu Ameerika jalgpallis). Need on kaks punkti püüdmise ala. Võistkond saab punkti juhul kui võistkonna mängija püüab lendavataldriku värava-alas, kuhu nad ründasid.

Mängijad ei tohi joosta lendava taldrikuga. Kui püüad taldriku siis pead peatuma ja söötma seda teisele mängijale. Taldrikut visatakse mängijalt mängijale, üritades seda toimetada värava-alasse kuhu rünnatakse. Kui taldrik puudutab maad või toimub vahelt lõige teise tiimi poolt, siis taldriku valdus läheb üle vastastele (seda kutsutakse “turnover”iks, nagu Ameerika jalgpallis). Valdus läheb ka üle juhul kui mängija püüab taldriku väljaspool väljakut.

Kaitsev tiim üritab takistada ründava tiimi rünnakut neid peale võttes (nagu kaitse jalgpallis või korvpallis). Teooria on see, et ründava tiimi mängija ei taha visata oma mängijale, keda võetakse kaitses lähedalt. Kokkuvõtvalt ründav mängija peab püüdma vabaneda kaitsemängijast, et saada lendavat taldrikut, samal ajal kui kaitse teeb kõik selleks, et vahelt lõiget sooritada.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. juunil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängud algavad reedel, 15. juunil kell 14:00.

Võistkonna koostamine

Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on platsil 7 mängijat, kellest 2 peavad olema naised. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosolekuks. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Vead ja “Spirit of the Game”

Ultimate on “non-contact” mäng. Iga kontakt mängijate vahel võib olla viga. Ultimate on unikaalne, sest mängijad ise on kohtunikeks, isegi Maailma Meistrivõistluste tasemel, jälgides vastavat käitumisjuhendit, mida nimetatakse “Spirit of the Game”. Sellega vastutavad mängijad ausa mängu eest ise. Mängijad vastutavad ise selle eest, kas vastasmängija eksis või ei. Kõik probleemid lähendatakse mängijate vahel.

Mängu alustamine – iga punkti alustamine algab sellest, et mõlemad võistkonnad rivistuvad end väravajoonele vastastikuliselt. Kaitses olev võistkond viskab frisbee taldriku ründavale võistkonnale.

Skoor – iga kord kui ründav võistkond söödab kaitse värava-alasse ning ründav mängija saab taldriku korrektselt kätte, on võistkond saanud punkti. Mängu jätkatakse pärast igat punkti.

Frisbee taldriku liikumine – frisbee taldrikut võib sööta igas suunas, üle või mööda takistusest oma kaasmängijani. Mängija ei tohi frisbee taldrikuga jooksta. Frisbee söötmiseks on aega 10 sekundit. Kaitsja peab lugema sekundeid selgelt ja arusaadavalt. Kui viset pole sooritatud 10 sekundi jooksul, läheb frisbee taldriku viskamise õigus vastas võistkonnale.

Positsioonide vahetus – kui sööt ei jõua oma mängijani (kas on olnud vaheltlõige, piiridest väljas, blokk), siis koheselt kaitse muutub ründavaks pooleks.

Vahetused – mängijaid võib vahetada pärast igat punkti ja vigastuse korral.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Võistlustaldrikud on korraldajate poolt.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

NB! Võistlustel on kohustuslik kasutada sileda tallaga spordijalatseid või jalgpalli jalanõusid (madala korgiga kunstmuru jalanõu).

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

Mölkky

Võistluse kirjeldus

Mölkky on lihtne seltskondlik kurnide täpsusviskemäng. Kurnide asetamine võistlusmängudeks: Kurnid asetatakse kindla järjestuse järgi punti 3 – 4 m kaugusele viske joonest.

Kurnide järjestus:

Võistlus toimub Viljandi rannaala äärsel murualal.

Ajakava

Reede 15. juuni kell 13:30-13:45                  Mandaat (kohustuslik kõikidele osalejatele)

Reede 15. juuni kell 13:45-14:00                  Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

Reede 15. juuni kell 14:00-18:00                  Mölkky eelvoorud

Laupäev 16. juuni kell 14:00-16:00               Mölkky finaalid

Osalejad

Iga 10 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 3-10 osalejat – 1 võistkond, 11-20 osalejat – 2 võistkonda jne).

Võistkondade koostamine

Võistlus toimub 2 liikmeliste segapaaride vahel. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Turniiri süsteem selgub mandaadi järgselt lähtudes registreerunud võistkondade arvust. Mängu käigus tuleb visetega koguda täpselt 50 punkti. Kui punktisumma läheb lõhki, siis mängija kukub tagasi 25 punkti peale. Kui mängija viskab järjest kolm korda kurnidest mööda, siis kukub ta mängust välja. Kui maha kukub üks kurn, siis viske punktisumma võrdub kurni numbriga. Kui kukub rohkem kui 1 kurn, siis viske punktisumma on võrdne kukkunud kurnide arvuga. Kurni ei loeta kukutatuks, kui see toetab natukenegi vastu teist kurni või Mölkkyt. Pärast viskamist kukkunud kurnid tõstetakse üles täpselt kukkumise kohas. Turniiril kehtib ka ajalimiit maksimaalse mängu aja kohta, mis selgub mandaadi lõppedes. Kui aeg saab otsa, siis võidab võistkond, kes on lähemal 50 punkti kogumisele.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Võistkondadel peab kaasas olema oma mölkky varustus.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

 

Kergejõustiku non-stop

Võistluse kirjeldus

Võistlejatel tuleb läbida staadionil jooksudistants pikkusega 400 m, mille jooksul sooritatakse kuulitõuke ning kaugushüppe katse. Viimasel 100 meetril on võistlejatele takistuseks seatud tõkked (~67 cm, 6 tk).

Ajakava

16:30               Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

17:00-18:30    Start on avatud 1,5h

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Paremusjärjestuse arvestamine toimub mitmevõistluse punktitabeli alusel (kaugus, kuul, 400 m), kusjuures 400 m jooksuajast lahutatakse 20 sekundit (selleks, et jooksuaeg oleks konkurentsivõimeline ja omaks võrreldavat kaalu teiste aladega).

Starditakse 30 sek intervalliga elavas järjekorras.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Iga osaleja toob Suvespartakiaad’18 koondarvestuses ettevõttele täiendava kohapunkti.

 

 

Mälumäng

15. juuni, 20:00-21:00

Võistkonna koostamine

Võistkonnad on 4-liikmelised, väiksemad ega suuremad võistkonnad ei ole lubatud.

Võistluse süsteem

Mälumäng mängitakse neljas voorus ning igas voorus on 5 küsimust (kokku esitatakse siis 20 küsimust). Iga õigesti vastatud küsimus annab 1 punkti. Poolikuid punkte ei jagata. IV vooru järgselt esitatakse 1 lisaküsimus, mille vastuseid arvestatakse vajadusel üldparemusjärjestuses kohtade jagamisel. 1 vooru teemaks on Viljandi.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võistkondlikusse arvestusse toob punkte kõrgeima koha saanud võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Tehniliste abivahendite ja võistkonnaväliste isikute abi kasutamine on keelatud. Küsimused esitatakse ekraanil ning loetakse ka mängu juhi poolt ette.

 

 

Lühifilmide konkurss „Viljandi paadimees“

Võistluse kirjeldus

Ettevõtete kollektiividel tuleb vändata valmis lühifilm, mis peaks pakatama huumorist ning tooma filmivaatajateni firmasportlaste sportliku elu parimad palad. Selleaastase konkursi teema on “Olümpiamängud aastal 2200”.

Võistkonna koostamine

Filmi valmistamisel on lubatud kasutada ainult oma ettevõtte töötajaid ning filmis peab osalema vähemalt kolm Suvespartakiaad’18 registreeritud osalejat!

Ajakava

E 11. juuni 2018                               Filmikonkursi teema avalikustamine (kõigile esitatakse sama teema)

R 15. juuni 2018 kell 20:00               Filmide esitamise hiliseim tähtaeg (mälupulgal sekretariaati või allalaadimise lingiga info@firmasport.ee)

R 15. juuni 2018 kell 21:10-21:40     Filmikonkursile esitatud filmide ühisvaatamine, hindamine

Võistlussüsteem

Filmide ühisvaatamisel kantakse suurel ekraanil ette kõik filmiklipid, mis vastavad konkursi tingimustele (pikkus kuni 3 minutit, filmitud landscape / mitte portrait, valmistatud ettevõtte kollektiivi poolt, esitatud korraldajatele hiljemalt kell 20:00). Võimalusel palume filmis mitte kasutada autoriõigustega kaitstud muusikat.

Juhul kui Suvespartakiaad’18 osalev ettevõte filmi ei esita, märgitakse Suvespartakiaad’18 ettevõtete arvestusse 25 miinuspunkt (va alla 5 osalejaga ettevõtted).

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Žürii hindab filme vastavalt kohapeal esitatud ajakavale.

 

 

SportID murdmaajooks

16. juuni, 10:00-12:00

Võistluse kirjeldus

Võistlejatel tuleb läbida Viljandi järve matkaraja 12,2 kilomeetri pikkune murdmaajooksu rada. Poolel võistlusmaal ootab osalejaid ka joogipunkt, kus pakutakse spordijooki ja vett joomiseks.

*** KÕIGI JOOKSUL OSALEJATE VAHEL LOOSITAKSE AUTASUSTAMISEL VÄLJA APPLE WATCH! ***

Ajakava

9:00     Rada on tähistatud ja avatud tutvumiseks ning soojenduseks

9:50     Võistluskoosolek

10:00   Ühisstart

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Iga osaleja toob Suvespartakiaad’18 koondarvestuses ettevõttele täiendava kohapunkti.

Üldnõuded

Soovituslik on kasutada maastikujooksu jalatseid.

Võistlejale, kes soovib osaleda ainult Suvespartakiaadi murdmaajooksul

Osalustasu 15€. Registreerimiseks palume kirjutada e-postile liisa@firmasport.ee osalemise soovist koos oma nime, sünniaja, ettevõtte/asutuse nimega, mida esindatakse, ja täpsustada kirjas, kas arve läheb eraisikule või juriidilisele isikule. Parimate autasustamine toimub kell 22:00 shoti- ja kokteilibaaris Cheers (Lossi 15).

 

 

Rannajalgpall

16. juuni, 12:00-19:00

Võistluse kirjeldus

Jalgpalli turniir mängitakse Viljandi ranna liivaväljakul.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. juunil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

Rannajalgpalli turniir algab laupäeval, 16. juunil kell 12:00.

Võistkonna koostamine

Võistkonna suurus on kuni 8 mängijat. Korraga on väljakul 4+1 mängijat, kellest 1 peab olema naine. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosoleku alguseks. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

  • Võistluste läbiviimisel on aluseks rahvusvahelised rannajalgpalli võistlusmäärused.
  • Vahetuste arv pole limiteeritud. Mängijate vahetused toimuvad jooksvalt ning mänguaega seiskamata.
  • Kui mäng jääb normaalajal viiki, siis lõpetatakse mäng penaltite löömisega. Rannajalgpallis viike ei ole.
  • Penalteid lüüakse 9 meetri kauguselt väravast. Kui mäng on viigis lüüakse penalteid esimese eksimuseni.
  • Kohtunik loosib kaptenite vahel poole ja palli. Peale avavilet otse väravale lüüa ei tohi, vähemalt üks mängija peab enne palli puudutama. Lahtilöögi puhul on “müür” lubatud. Müür peab olema pallist vähemalt 5 meetri kaugusel!
  • Kollane kaart – hoiatus, võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
  • Punane kaart – mängija peab lahkuma väljakult mängu lõpuni. Võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
  • Kohtunikul on õigus ebasportlikult käitunud mängija võistluselt eemaldada mängupäeva lõpuni.
  • Karistuslöögi puhul ei tohi kasutada mängijatest “müüri”. Tee väravani peab olema vaba.
  • Karistuslööki peab sooritama mängija, kellele tehti viga.
  • Kui mängija kellele tehti viga saab vigastada ja ei ole võimeline lööki sooritama, sooritab karistuslöögi vabalt valitud meeskonna kaaslane!
  • Ei tohi käest palli jalaga lüüa, peab viskama käega.
  • Maast võib palli jalaga lüüa.
  • Väravavaht tohib oma mängija poolt tagasi söödetud palli kätte võtta, kuid ainult ühel korral järjest.
  • Juhul kui oma mängija söödab palli väravavahile teist korda tagasi enne palli puudutamist vastasmängija poolt ning väravavaht võtab palli kätte, määrab kohtunik karistuslöögi.
  • Väravavahi käega visatud värav, mis ei ole puutunud mängijaid, ei loe.
  • Samuti ei loe audist otse visatud värav.
  • Naiste löödud värav annab 2 punkti. Mängujärgne naise poolt sooritatud penalti aga 1 punkti.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

  • Üldine paremusjärjestus alagruppides selgitatakse punktide üldsumma põhjal, kusjuures võit annab 3, viik 1 ja kaotus 0 punkti. Punktisummade võrdsuse korral kahe võistkonna vahel määratakse paremusjärjestus omavahelise mängu tagajärje järgi ja siis väravate vahe järgi. Kolme ja enama võistkonna võrdse punktiarvu korral arvestatakse kõigepealt võistkondade omavaheliste mängude väravate vahet, ning seejärel väravate vahet terve tabeli ulatuses.
  • Kohamängudes normaalaja viigilise tulemuse korral otsustatakse võitja penaltitega (kummastki võistkonnast 3 lööjat). Mängujärgsetes penaltites annab naismängija penaltilöök 2 punkti. Need mängijad, kelle löök annab 2 punkti on vaja kohtunikule teatada enne penaltiseeria algust.

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Rannajalgpalli mängitakse paljajalu liivapeal. Kasutada võib liigesekaitsmeid ja sokke. Kasutakse spetsiaalset jalgpalli, mis on jalasõbralik ja pehmem, kui tavaline jalgpall. Võistluspallid on korraldajate poolt.

Mängija ei tohi kanda mängu ajal selliseid ehteid ega muid esemeid, mis võivad vigastada teda ennast või kaasmängijaid.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

Tõukerattasprint

16. juuni, 14:00-16:00

Võistluse kirjeldus

Tõukerattasprint sõidetakse Paala järve terviserajal ning võisteldakse 500m pikkusel võistlusrajal.

Ajakava

13:30     Võistlusrada avatud soojenduseks soovijatele

13:50    Võistluskoosolek soovijatele

14:00-16:00       Start on avatud 2h

 

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Võistlusrattad on korraldajate poolt.

Kiivri kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel – võistelda võib nii isikliku kui ka korraldajate poolt antud kiivritega.

Soovitav on täiendavalt kasutada rattakindaid.

Võistlejad kogunevad finišis, saavad sealt ratta ning liiguvad starti (PS! Starti liikumine on tähistatud ning palume vältida liikumist võistlusrajal) ning seejärel võistlusrajale.

 

 

Rammumehe ja –naise võistlus

16. juuni, 15:00-17:00

Võistlusklassid

M, N, M40, M40

Võistluse süsteem

Starti pääsemiseks läbivad osalejad proovi ala, mis tuleb edukalt sooritada, vastasel juhul võistlusrajale osalejat ei lubata. Võistluses läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.

Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.

Igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 ebaõnnestumist (nt raskus libiseb käest ning tuleb ülesannet uuesti alustada, traktori rehvi ei õnnestu korralikult kantida ning tuleb ülesannet uuesti alustada vms). Juhul kui 3 ebaõnnestumist on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal ebaõnnestumised täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik.

Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Võistlejatel on soovitav omada kindaid.

NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/nogisid.

 

 

Grillimine

16. juuni, 15:00-16:30

Võistkonna koostamine

Võistlus toimub 3-liikmeliste ettevõtete esindusvõistkondade vahel. Osalema pääseb maksimaalselt 20 esimesena registreerunud võistkonda.

Ajakava

9:30                 Võistluskoosolek, loosimine ja grill-liha väljastamine osalejatele sekretariaadi telgis

14:30               Ettevalmistused grillimiseks

15:00               Grillimise algus

16:00               Hindamine

Võistluse süsteem

Grillimisvõistluse reegel on, et küpsetatakse grillimise meetodil. Iga võistkond võistleb enda kaasavõetud söegrillil või söevannil. Kõik võistlemiseks vajalikud vahendid, tarvikud, tööpinnad on iga võistkonnal vabal valikul ning korraldusel. Korraldajad tagavad igale võistkonnale:

  • 1 kg maitsestamata sealiha, millest esitatakse kohtunikele vähemalt 200g grill-liha (liha väljastamine kell 9:30-10:00)

Liha maitsestamisel võib kasutada vabalt valitud marinaade, mop-kastmeid või maitseaineid. Võistlusroa küpsetamise protsessis ja serveerimisel on keelatud kasutada fooliumit või muid küpsetusnõusid.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võisteldakse liha grillimises. Hinnatakse liha välimust, liha valmidust / pehmust ja liha maitset. Iga ettevõtte esindusvõistkond peab hindamiseks ette valmistama võistlustöö vähemalt 200g grill-liha ja selle serveerima soovitud kujul.

Võistlustööde hindamine toimub ettevõtetel vastavalt kohapeal esitatud ajakavale. Kõik võistkonnad peavad tooma nende poolt valmistatud võistlusroad kohtunike lauale.

Täiendav autasustamine

Lisaks esikolmikule antakse välja järgmised auhinnad: „Parim Grillbande“, „Glamuurseim garneering“ ning „Särtsakaim grill“.

 

 

SUP võidusõit

16. juuni, 14:00-18:00

Võistluse kirjeldus

SUP ehk Stand Up Paddle Board on uuemaaja üks moodsamaid laua sporte. SUP ehk aerulaud ei nõua pikka harjutamist erinevalt purje- või lohesurfist. Osalejad läbivad järvel poidega tähistatud 250m võistlusraja.

Võistlusklassid

M, N

Ajakava

Start on avatud 4 tundi.

Võistluse süsteem

Rajale starditakse 3 kaupa ning igal Suvespartakiaad’18 osalejal on 1 katse võistlusraja läbimiseks. Võistlejatel tuleb SUP lauaga võimalikult kiirelt läbida võistlusrada. Lisaks eelregistreerunud võistlejatele on võimalik registreeruda ka kohapeal. Rajale starditakse elavas järjekorras, kuid eesõigus rajale minekuks on eelregistreerunud võistlejatel.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 3 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Võistlusvahendid, sh päästevesti tagavad korraldajad. Isiklike SUP laudade kasutamine võistlusel ei ole lubatud. Päästevestide kasutamine on kohustuslik kogu võistluse vältel. Vetelpääste tagab osalejate ohutuse kogu võistluse vältel.

 

 

Vettehüppevõistlus „Viljandi Järvelendur 2018“

16. juuni, 17:00-17:30

Võistluse kirjeldus

Võistluse eesmärgiks on võita endale Järvelenduri tiitel, milleks tuleb sooritada võimalikult efektiivne õhulend.

Võistlusklassid:

Mehed, naised.

Võistlussüsteem:

Iga võistleja sooritab eelvoorus ühe võistlushüppe.

Žürii hinnete alusel pääseb eelvoorudest finaalvõistlusele edasi 3 parimat nais- ja meesvõistlejat. Võidab võistleja, kelle hüpe on kõige efektsem.

Võitkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete arvestusse toob punkte ettevõte parim järvelendur.

Vaata videost, mida kujutab endast järvelenduri võistlus!

 

 

Trepijooks

16. juuni, 18:00-19:00

Võistluse kirjeldus

Võistlus toimub Viljandi Trepimäe 158 astmelistel treppidel.

Ajakava

17:00   Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

17:50   Võistluskoosolek

18:00   Stardid:

N 50+ stardid

N 40+ stardid

N 30+ stardid

N stardid

M 50+ stardid

M 40+ stardid

M 30+ stardid

M stardid

Võistluse süsteem

Võistlejad stardivad rajale 30 sekundilise intervalliga.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Iga osaleja toob Suvespartakiaad’18 koondarvestuses ettevõttele täiendava kohapunkti.

Üldnõuded

Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid.

 

 

Teatejooks

17. juuni, 9:30-10:00

Võistluse kirjeldus

Võistkondadel tuleb läbida Viljandi linnastaadionil 400 meetri pikkune staadioniring 5 korral, kokku läbitakse võistkonna peale 2km võistlusdistants (iga võistkonna liige läbib ringi ühel korral).

Ajakava

9:00     Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

9:20     Võistluskoosolek

9:30     Teatejooksu ühisstart

Võistkonna koostamine

Võistkonna toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Võistluseks kasutatakse erinumbreid, mis väljastatakse ürituse mandaadist staadionil.

 

Rannatennis

Võistluse kirjeldus

Viljandis peetaval rannatenniseturniiril mängitakse segapaarismängud.

Võistkondade koostamine

Võistlus toimub 2-liikmeliste segavõistkondade vahel. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Ajakava

Pühapäev, 17. juuni kell 9:00-10:30              Rannatennise koolitus, proovimängud, soojendus

Pühapäev, 17. juuni kell 10.00-10:15            Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

Pühapäev, 17. juuni kell 10:15-10:30            Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

Pühapäev, 17. juuni kell 10:30                      Turniiri algus

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub mandaadi lõppedes.

Mängitakse ametlike rannatennise segapaarismängu reeglite järgi, ilma pukikohtunikuta.

Kõikides mängudes mängitakse üks sett, seisult 0:0, geimid otsustava punktiga (40:40 seisult mängitakse vaid 1 punkt).

6:6 seisul mängitakse kiire lõppmäng 7 punktini, kuid võiduks on vajalik vähemalt kahepunktine vahe.

Mehed peavad servima servi altserviga, naisterahvad võivad servida ka ülaltserviga. Servi võimalusi ühes punktis on ainult üks, mitte nagu tennises, kahe servi võimalusega.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte kuni 3 parimat võistkonda, teised punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Võistlusreketid ja -pallid on korraldajate poolt.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

 

Tänavakorvpall 3×3

Võistluse kirjeldus:

Tänavakorvpalli 3×3 turniir mängitakse Viljandi ranna vahetus läheduses asuval korvpalliväljakul.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. juunil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

Tänavakorvpall 3×3 turniir algab pühapäeval, 17. juunil kell 10:30.

Võistlusklassid:

Mehed, naised.

Võistkond:

Võistkonnad võivad olla 3–4-liikmelised, segavõistkonnad ei ole lubatud. Korraga peab väljakul olema 3 inimest. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistlussüsteem:

Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 8 minutit, jooksev (v.a. viimane minut).

Võistlusreeglid:

  • Mängu ja alustatakse 6,25 m joone tagant, kusjuures palli rünnaku alustamiseks annab vastasvõistkond.
  • Palli vaheltlõike puhul tuleb rünnakut alustada 6,25 m joone tagant. Juhul, kui kohe peale vaheltlõiget saavutati korv, siis seda korvi ei loeta ja rünnakuõigus läheb vastasvõistkonnale.
  • Pärast resultatiivset rünnakut toimub ründava võistkonna vahetus. Kaitses olnud võistkond peab palli korvi alt toimetama 6,25m joone taha ning ründes olnud võistkond võib alustada kaitsemänguga alates sellest hetkest, kui kaitses olnud võistkond omab palli üle kontrolli.
  • Mängus antakse 1 vabavise juhul, kui vastasvõistkonnal on täis 5 vea limiit.
  • Kui viga tehti viskel 6,25 m joone tagant, saab viskaja õiguse 2-le vabaviskele.
  • Pärast resultatiivset vabaviset saab palli vastasvõistkond.
  • Kui mängijale tehakse viskel viga ja vise oli resultatiivne, siis vabaviset lisaks ei anta (ründaja vahetus).
  • Kohtunikul on õigus fikseerida ebasportlikke vigu (1 vabavise + külje aut) või eemaldada mängija ebasportliku käitumise eest mängust, mis toob automaatselt kaasa eemaldamise turniiri lõpuni.
  • Võistkonna 8. vea korral eemaldatakse mängust esimene mängija, 10. vea korral teine mängija ja 12. vea korral kolmas mängija. Eemaldatavad mängijad võib võistkond ise nimetada nende mängijate hulgast, kes vea fikseerimise hetkel olid väljakul.
  • Mängu viimase 3 minuti ajal võib ründav võistkond palli hallata 30 sekundi jooksul.
  • 3 sekundi määrust ei fikseerita.
  • Iga mängus toimuv “pooleks pall” antakse kaitsvale võistkonnale.
  • Mängu võidab võistkond, kes juhib mänguaja lõppedes.
  • Kui mänguaja lõppedes on mänguseis viigiline, siis loositakse pall ja võidab esimesena korvi saavutanud võistkond.
  • Mängu venitamine (mitteaktiivne mäng) on keelatud.
  • Iga resultatiivne vise annab ühe punkti, 6,25 m joone tagant saavutatud korv kaks punkti. Iga resultatiivne vabavise annab ühe punkti.
  • Igal võistkonnal on õigus ühele 30 sekundilisele vaheajale.
  • Mängijate vahetusi on võimalik teostada kõigil juhtudel, kui “pall on surnud”.
  • Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim mees- ning naiskond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia. Võistkondade saavutatud kohapunktid liidetakse koondtulemuse saamiseks.

Võistlusvarustus:

  • Võistluspallid tagavad korraldajad.

 

 

Mullijalgpall

Võistluse kirjeldus

Mullijalgpalli turniir mängitakse Viljandi ranna kõrval asuval kunstmuru väljakul.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. juunil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

Mullijalgpalli turniir algab pühapäeval, 17. juunil kell 10:30.

Võistkonna koostamine

Võistkonna suurus on kuni 8 mängijat. Korraga on väljakul 5 mängijat, kellest vähemalt 2 peavad olema naised. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosoleku alguseks. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

  • Mänguväljaku suurus on pool normaalmõõtmetega jalgpalliväljaku suurusest.
  • Suluseisusid ei loeta.
  • Väravavahte ei ole.
  • Mängitakse pehme poroloon jalgpalliga.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

  • Üldine paremusjärjestus alagruppides selgitatakse punktide üldsumma põhjal, kusjuures võit annab 3, viik 1 ja kaotus 0 punkti. Punktisummade võrdsuse korral kahe võistkonna vahel määratakse paremusjärjestus omavahelise mängu tagajärje järgi ja siis väravate vahe järgi. Kolme ja enama võistkonna võrdse punktiarvu korral arvestatakse kõigepealt võistkondade omavaheliste mängude väravate vahet, ning seejärel väravate vahet terve tabeli ulatuses.
  • Kohamängudes normaalaja viigilise tulemuse korral otsustatakse võitja penaltitega (kummastki võistkonnast 3 lööjat). Mängujärgsetes penaltites annab naismängija penaltilöök 2 punkti. Need mängijad, kelle löök annab 2 punkti on vaja kohtunikule teatada enne penaltiseeria algust.

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Mängida tohib ainult sileda tallaliste spordijalatsite või jalgpalli jalanõudega (madala korgiga kunstmuru jalanõu).

Võistluspallid tagavad korraldajad.

Mängija ei tohi kanda mängu ajal selliseid ehteid ega muid esemeid, mis võivad vigastada teda ennast või kaasmängijaid.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

 

 

Kanuuralli

17. juuni, 12:00-13:00

Võistluse kirjeldus

Kanuuralli stardi- ja finišipaik on ranna-alal ning võisteldakse 500m võistlusraja läbimises Viljandi järvel.

Võistkonna koostamine

Võistkonnad on 3-liikmelised ning iga võistkonna koosseisus peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.

Võistluse süsteem

Korraga pääseb rajale kuni 4 võistkonda.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Kanuud, mõlad ning päästevestid tagavad korraldajad. Kohapeal on G4S vetelpääste. Päästevesti kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel.

 

 

Teateujumine

17. juuni, 13:00-13:30

Võistluse kirjeldus

Igal võistkonnaliikmel tuleb läbida teatevõistluses Viljandi järves 50m pikkune distants.

Ajakava

12:00   Rajad on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

12:50   Võistluskoosolek

13:00  Teateujumise startide algus

Võistluse süsteem

Korraga stardib 2 kuni 6 võistkonda.

Võistkonna koostamine

Võistlus toimub 4 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 1 naisvõistleja. Võistleja võib korraga ujuda ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

 

 

Köievedu

17. juuni, 13:30-14:30

Võistkonna koostamine

Köieveole saavad registreeruda ettevõtete 6-liikmelised esindusvõistkonnad, mille koosseisus peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

Ajakava

13:00-13:15    Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

13:15-13:30    Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

13:30               Võistluse algus

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Eelvoorudes toimub võistlus ühe tõmbe võiduni, alates poolfinaalidest selgub võitja süsteemis kolmest parem ehk kahe tõmbe võiduni.

Üldnõuded

Köie enda või oma jäsemete ümber sidumine on keelatud. Eesasuvat kätt köiel tõmbe ajal vahetada ei tohi.

NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/nogisid.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest tõmmete alguseks. Võistkonnal on aega tõmbe väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks tõmme jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine tõmme.