Suvespartakiaad ’14 juhendid

28. mai 14[cbp][cbp_widget_row fullwidth=”false” type=”cbp_widget_row”][cbp_widget_box width=”one-whole” type=”cbp_widget_box”][cbp_widget_element type=”cbp_widget_tabs” display_description=”Juhendid” css_class=”” padding=””][cbp_widget_element_item name=”Üldinfo” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”0″ id=”_8th5sq30u” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Ettevõtetele on võistluskavas järgmised punkte toovad alad:

  • Orienteerumine
  • Rannapetanque
  • Maastikurattakross
  • Sprindi kuningas
  • Meremiilijooks
  • Krossijooks
  • Firmajuhtide mitmevõistlus
  • Rannavõrkpall
  • Rahvastepall
  • Jalgpall
  • Korvpall
  • Ultimate frisbee
  • Mälumäng
  • Köievedu
  • Auto tõmbamine
  • Rammumehe ja –naise võistlus
  • Noolevise

Parima rahvasportlase arvestuses toovad punkte järgmised võistlusalad:

  • Maastikurattakross
  • Sprindi kuningas
  • Jooksukarikas (Meremiilijooks +      Krossijooks)

Sportlikema ettevõte arvestuses toovad punkte järgmised võistlusalad:

  • Rannapetanque
  • Jooksukarikas (Meremiilijooks +      Krossijooks)
  • Pallimängude karikas (Rannavõrkpall      + Rahvastepall + Jalgpall + Korvpall + Ultimate frisbee)
  • Köievedu

Võistlusklassid kõigil individuaalaladel (v.a firmajuhtide mitmevõistlus ja jooksukarikas) on M, N, M30+, N30+ (1983. või varem sündinud), M40+, N40+ (1973. või varem sündinud), M50+, N50+ (1963. või varem sündinud)

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Autotõmbamine” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”1″ id=”_1p0pa38fg” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Subaru Auto Tõmbamine

Subaru logo

Võistlusklassid

M / N ja M40+ / N40+.

Võistkond:

Võistkonda kuulub 2 võistlejat, kellest vähemalt 1 peab olema naisvõistleja. Üks võistleja võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Ajakava

Eelvoorud: reedel, 15. augustil kell 17:00 – 20:00

Finaalvõistlus: laupäeval, 16. augustul kell 20:45 – 21:15

Võistluse süsteem

  • Eelvoor on kõikidele soovijatele avatud 3h jooksul. Võistlusele on võimalik täiendavalt ka koha peal registreeruda.
  • Subaru, mida tõmmatakse selgub võistlejatele kohapeal.
  • Paremusjärjestus selgitatakse auto tõmbamisel 50 m distantsil. Stardis on auto esirattad stardijoone taga, finišijoone peavad ületama samuti auto esirattad.
  • Auto peab võistluskatse ajal kogu aeg edasi liikuma. Kui võistluskatsel auto edasiliikumine peatub annab kohtunik märguande, siis võistluskatse loetakse lõppenuks ja saavutatud tulemus läheb arvestamisele.
  • Igal võistkonnal on üks võistluskatse. Proovikatseid ei ole.
  • Finaalvõistlusele pääseb edasi kummagi vanuserühma 10 parimat võistkonda.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte 3 parimat võistkonda sõltumata vanuseklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne, saab määravaks kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Võistlusvarustus:

Võistlusel ei ole lubatud kasutada maapinda kahjustavaid jalanõusid (taldade all on naelad, korgid vms).

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Mälumäng” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”2″ id=”_quavd3r6z” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Mälumäng

 

Võistkonna  koostamine

Võistkonnad on 3-liikmelised

Võistluse süsteem

Mälumäng mängitakse kahes voorus: 2×5 küsimust I voorus ning 2×5 küsimust II voorus. Iga õigesti vastatud küsimus annab 1 punkti. Poolikuid punkte ei jagata. II vooru järgselt esitatakse 10 klippi tuntud filmidest, mille nime õigesti arvamisel on võimalik teenida 1 punkt iga õigesti arvatud filmi nime korral. Nimede puhul kirjavigu arvesse ei võeta. Võistluse lõpus esitatakse lisaküsimus, mida arvestatakse vaid neil võistkondadel, kellel eelnevalt kogutud punktid on võrdsed.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Võistkondlikusse arvestusse toob punkte kõrgeima koha saanud võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Tehniliste abivahendite ja võistkonnaväliste isikute abi kasutamine on keelatud.

Küsimused esitatakse ekraanil ning loetakse ka mängu juhi poolt ette. Filmiklipid esitatakse võistluspaigas ekraanil.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Noolevise” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”3″ id=”_n7pdhebjl” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Noolevise

Võistlusklassid

M, N

Ajakava

Meeste võistlusmängude algus laupäeval, 16. augustil kell 11:00 ning naistel laupäeval 16. augustil kell 15:00.

Võistlussüsteem

Täpne võistluse süsteem selgub registreerimise lõppedes. Võisteldakse kuni neljal märklaual 301-punktini minimaalse visete arvuga (järjest visatakse kuni 3 noolt). Lõpetama peab täpselt 301-punktiga, kuid mitte duubliga.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Nooleviske võistlusvarustus on korraldajate poolt. Lubatud on kasutada ka isiklikke nooli.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Orienteerumine” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”4″ id=”_7bs0ivmjm” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Orienteerumine

Ajakava

12:00   Võistluskoosolek

12:15   Stardid:

M 50+ ja N50+ stardid

M 40+ ja N40+ stardid

M 30+ ja N30+ stardid

M  ja N stardid

Võistluse süsteem

Võistlejad stardivad rajale 30 sekundiliste intervallidega ning rajakaart antakse võistlejale stardi järgselt. Orienteerumine toimub valikorienteerumise põhimõttel ning meestel tuleb läbida kuni 10 kontrollpunkti, naistel kuni 8. Kontrollpunktides tuleb komposteerida võistluslehed. Võistlusraja läbimiseks on aega võistlejal maksimaalselt 1h enda stardi hetkest. Kontrollaega mitte jõudmisel võistleja tulemust kirja ei saa.

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Võidab võistleja, kes kõige kiiremini läbib etteantud kontrollpunktid (meestel kuni 10, naistel kuni 8). Kokku on võistlusalale paigutatud 15 kontrollpunkti. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt 1 kontrollpunkti. Võrdse arvu kontrollpunktide puhul lähevad arvesse ajad.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne, saab määravaks kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid. Võistlusalal paiknevad kontrollpunktid ei ole peidetud ning asetsevad lihtsalt nähtavates  raja kohtades.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Pallimängude karikas” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”5″ id=”_hdne0ro31″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Pallimängude karikas

Võistluse süsteem

Pallimängude karika arvestusse kuuluvad rannavõrkpall, mini-jalgpall, korvpall ja rahvastepall.

Ajakava

I ala Rannavõrkpall toimub laupäeval 16. augustil kell 11:00-20:00.

II ala Mini-jalgpall toimub laupäeval 16. augustil kell 11:00-20:00.

III ala Korvpall toimub pühapäeval 17. augustil kell 10:00-15:00.

IV ala Rahvastepall toimub pühapäeval 17. augustil kell 10:00-15:00.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelise arvestuse koostamiseks summeeritakse erinevate alade kohapunktid. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Rahvastepall” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”6″ id=”_ni84rneb0″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Rahvastepall

Võistlusklassid

N

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. augustil kell 18:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängude algus pühapäeval, 17. augustil kell 10:00.

Tiimi koostamine

Võistkonna suuruseks on kuni 8 naismängijat (kapten ja 6 mängijat väljakul). Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks naiskond, võimalusel kõik naiskonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Mängitakse kuni 3×4 minutit (2 geimi võiduni). Võistlusmängud toimuvad 9x18m muruväljakul.

Mängijat võib asendada varumängijaga geimi alguses või trauma korral.

Palli võib platsil visata ainult see mängija, kes püüab palli õhust või saab selle maast. Vastasel korral antakse pall üle vastastele.

Mängija, kes palli eest põiklemisel väljub kasvõi ühe jalaga oma väljaku piirest, loetakse tabatuks.

Kui palli visanud võistkonna mängija astus joonele või sellest üle tabades palliga vastast, siis tabamus ei loe ja pall läheb üle vastasvõistkonnale.

Mängija ei loeta tabatuks: kui ta püüab vastaste visatud palli kinni; kui pall puudutab küll mängijat, kuid selle püüab enne mahakukkumist kinni teine sama või vastasvõistkonna mängija; kui vastase visatud pall enne mängija tabamist puudutab maad.

Kui mängija pärast tema tabamist puudutab palli, antakse see üle vastastele.

Kapten ja väljavisatud mängijad peavad palli hankimiseks küljelt startima väljaku mõtteliselt otsajoone pikenduselt, kusjuures palli saanu ei tohi seda visata tagasi otsajoone taha.

Iga vähemalt kolmas vise peab olema ründevise. Ründeviskeks loetakse viset, kui pall liigub mängija peast allpool ja mängijast umbes 1 m kauguselt.

Mängu tahtliku venitamise korral teeb kohtunik hoiatuse, teistkordse mängu tahtliku venitamise korral antakse pall vastasele.

Kui mäng jääb normaalajal viiki, mängitakse lisaaeg esimese väljaviskamiseni, alustab palli valdaja.

Kõigil on 1 elu.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim naiskond ning teised sama ettevõtte naiskonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Pehmed võistluspallid on korraldajate poolt.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Rammumees” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”7″ id=”_qvinsqko2″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Rammumehe ja –naise võistlus

Võistlusklassid

M, N.

Ajakava

Eelvoorud: reedel, 15. augustil kell 17:00 – 20:00

Finaalvõistlus: pühapäeval, 17. augustul kell 11:00 – 15:00

11:00   Võistluskoosolek (kohustuslik kõigile osalejale)

11:10   Finaalvõistluse algus

Võistluse süsteem

Eelvoor on kõikidele soovijatele avatud 3h jooksul. Võistlusele on võimalik täiendavalt ka koha peal registreeruda.

Osalejad läbivad eelvoorus ühe võistlusala ning finaalvõistlusel 3 võistlusala. Täpsed alade juhendid avaldatakse 30 minutit enne eelvooru ning finaalivõistluse algust võistluspaigas.

Finaalvõistlusele pääseb edasi 15 parimat meest ning 15 parimat naist. Finaali teisele võistlusalale pääseb edasi 10 parimat meest ning 10 parimat naist. Superfinaali pääseb edasi 6 parimat meest ning 6 parimat naist.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Rannapetanque” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”8″ id=”_fjfutytjn” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Rannapetanque

Võistlusklassid

M, N.

Tiimi koostamine

Võistlus toimub 3 liikmeliste võistkondade vahel. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Ajakava

Meeskondade võistlusmängude algus reedel, 15. augustil kell 14:30 ning naiskondadel laupäeval 16. augustil kell 11:00.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim meeskond ning naiskond (võistlusklasside summeeritud kohapunktide alusel). Võistlusklassi siseselt teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia. Ala koondarvestuses võrdsete punktide korral on otsustavaks ettevõtte poolt saavutatud kõrgemad kohapunktid, kui need on võrdsed siis vaadeldakse ettevõtte järgmiste võistkondade kohapunkte jne.

Üldnõuded

Võistkondadel peab kaasas olema oma petanque’i varustus.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Rannavõrkpall” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”9″ id=”_hwzaspc2u” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Rannavõrkpalli paaristurniir

Võistluse kirjeldus

Rannavõrkpalli paaristurniiri mängitakse kolmel liivaväljakul.

Võistlusklassid

M, N

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. augustil kell 18:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängude algus on laupäeval, 16. augustil kell 11:00

Tiimi koostamine

Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus. Võistlema lubatakse eelisjärjekorras minimaalselt iga ettevõtte üks naispaar ning üks meespaar, võimalusel kõik võistluspaarid. Võistkonna liikmed, kes mängivad rannavõrkpalli, ei saa osaleda mini-jalgpalli turniiril.

Võistluse süsteem

Täpne võistluse süsteem ning kohtumiste punktiarvestus selgub peale registreerumise lõppu.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim meeskond ning naiskond (võistlusklasside summeeritud kohapunktide alusel). Võistlusklassi siseselt teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Mängitakse rannavõrkpalli 2014 hooaja kohandatud reeglite järgi. Võrgu kõrgus meestel 243cm, naistel 224cm. Väljaku suurus 16x8m. Keelatud on hanitamine ja palli „ülemängimine“ ülalt sööduga. Mängijatel on lubatud kasutada ühe mängu käigus ühte time-out’i kestusega 20sek.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Võistluspallid on korraldajate poolt.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Triatlon” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”10″ id=”_f979hw90b” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Sprindikuningas

Võistluse kirjeldus

Sprindikuningas selgitatakse järgmiste alade lõikes: ujumine 50 m, maastrikurattakross 500 m ning ranna- ja maastikujooks 200 m.

Ajakava

17:00   Võistlejate markeerimine ning võistlusvarustuse paigutamine vahetusaladesse.

17:45   Võistluskoosolek

18:00   Stardid

N50+

N40+

N30+

N

M50+

M40+

M30+

M

Võistluse süsteem

Võistlejad stardivad radadele 30 sekundiliste intervallidega. Võistlusrajad läbitakse järgmises järgises järjekorras; ujumine, maastikurattasõit ja jooks. Esimese ja teise ning teise ja kolmanda ala startide vaheline aeg on igal võistlejal 10 min.

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Võistluse individuaalne paremusjärjestus selgub kolme ala aegade summeerimisel.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Võistlejal peab endal kaasas olema võistlusratas (soovitavalt maastikuratas) ja kiiver. Kiivri kandmine on kohustuslik kogu rattarajal viibimise vältel. Korraldajad tagavad võistlusraja nõuetekohase tähistamise ning piiramise. Korraldajad tähistavad kaks vahetusala (rattastardi eelne ja jooksustardi eelne). Võistluse vältel peab aeglasem võistleja andma teed kiiremale võistlejale (esimese nõudmisel) liikudes raja paremasse serva.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Tänavakorvpall” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”11″ id=”_lbbv12y1m” display_description=”” css_class=”” padding=””]

änavakorvpall

Võistluse kirjeldus

Tänavakorvpalli turniir mängitakse kahel asfaltkattega korvpalli väliväljakul.

Võistlusklassid

M

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. augustil kell 18:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängude algus pühapäeval, 17. augustil kell 10:00.

Tiimi koostamine

Võistkonna suuruseks on kuni 4 mängijat, kellest korraga on väljakul 3 mängijat. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks meeskond, võimalusel kõik meeskonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes.

Mängu ja iga uut rünnakut alustatakse 6,25 m joone (kolmepunkti joone) tagant, kusjuures palli rünnaku alustamiseks annab vastasvõistkond. Palli vaheltlõike puhul tuleb rünnakut alustada 6,25 m joone tagant. Juhul, kui kohe peale vaheltlõiget saavutati korv ilma 6,25 m joone taga käimata, siis seda korvi ei loeta ja rünnakuõigus läheb vastasvõistkonnale. Pärast resultatiivset rünnakut toimub ründava võistkonna vahetus.

Mängus antakse 1 vabavise juhul, kui vastasvõistkonnal on täis 5 vea limiit. Kui viga tehti viskel 6,25 m joone tagant, saab viskaja õiguse 2-le vabaviskele. Pärast resultatiivset vabaviset saab palli vastasvõistkond. Kui mängijale tehakse viskel viga ja vise oli resultatiivne, siis vabaviset lisaks ei anta (ründaja vahetus). Kohtunikul on õigus fikseerida ebasportlikke vigu (1 vabavise + külje aut) või eemaldada mängija ebasportliku käitumise eest mängust, mis toob automaatselt kaasa eemaldamise turniiri lõpuni. Võistkonna 8. vea korral eemaldatakse mängust esimene mängija, 10. vea korral teine mängija ja 12. vea korral kolmas mängija. Eemaldatavad mängijad võib võistkond ise nimetada nende mängijate hulgast, kes vea fikseerimise hetkel olid väljakul.

Mängu viimase 3 minuti ajal võib ründav võistkond palli hallata 30 sekundi jooksul. 3 sekundi määrust ei fikseerita. Iga mängus toimuv “pooleks pall” antakse kaitsvale võistkonnale. Iga resultatiivne vise annab ühe punkti, 6,25 m joone tagant saavutatud korv kaks punkti. Igal võistkonnal on õigus ühele 1-minutilisele vaheajale. Mängijate vahetusi on võimalik teostada kõigil juhtudel, kui “pall on surnud”.

Mängu võidab võistkond, kes juhib mänguaja lõppedes. Kui mänguaja lõppedes on mänguseis viigiline, siis loositakse pall ja võidab esimesena korvi saavutanud võistkond.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim meeskond, teised sama ettevõtte meeskonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Võistluspallid on korraldajate poolt.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Firmajuhid” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”12″ id=”_ae94t38ns” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Firmajuhtide mitmevõistlus

Võistluse kirjeldus

Firmajuhtide mitmevõistlusel läbivad firmajuhid neli võistlusala: orienteerumise, maastikurattakrossi, meremiilijooksu ning finaalala: Subaru täpsussõidu.

Finaalala kirjeldus

Firmajuhtidel tuleb Subaruga läbida takistus- ja täpsussõidu rada võimalikult täpselt ning teenida võimalikult vähe miinuspunkte. Võistluse täpne juhend ning karistuspunktide määramise kord avaldatakse firmajuhtidele võistluse stardis. Võistlusraja läbimisel aega ei võeta. Tegemist on avatud rajaga, kust saab firmajuht talle sobival ajal laupäeval kella 12-17 vahel läbi tulla ja rada läbida.

Osalejad

Firmajuhtide mitmevõistlusel saavad osaleda ettevõtte tipp- või keskastmejuhid. Firmajuhtide mitmevõistlusele registreerumisel tuleb märkida ka inimese amet antud asutuses, mis samuti kantakse lõpuprotokolli.

Võistlusklassid

M, N

Ajakava

Reede, 15. august kell 12:00: orienteerumine

Reede, 15. august kell 16:00: maastikurattasõit

Laupäev, 16. august kell 9:00: meremiilijooks

Pühapäev, 11. august kell 12:00-17:00 firmajuhtide mitmevõistluse finaalala: Subaru täpsussõit

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Parimad firmajuhid selguvad nelja ala kohapunktide liitmisel. Võrdsete kohapunktide korral on otsustavaks finaalalal saavutatud tulemus.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim mees- ning naisfirmajuht (võistlusklasside summeeritud kohapunktide alusel). Võistlusklassi siseselt teised sama ettevõtte võistlejad punkte kinni ei hoia. Koondarvestuses võrdsete punktide korral on otsustavaks ettevõtte poolt saavutatud kõrgemad kohapunktid.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Frisbee” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”13″ id=”_vd98mpqwm” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Ultimate frisbee turniir

Võistluse kirjeldus

Ultimate frisbee turniir mängitakse muruväljakul.

Ultimate frisbee väljaku kummaski otsas on märgitud joon, mis moodustab kaks värava-ala (nagu Ameerika jalgpallis). Need on kaks punkti püüdmise ala. Tiim skoorib juhul kui võistkonna mängija püüab lendavataldriku värava-alas, kuhu nad ründasid.

Frisbee väljak

Mängijad ei tohi joosta lendava taldrikuga. Kui püüad taldriku siis pead peatuma ja söötma seda teisele mängijale. Taldrikut visatakse mängijalt mängijale, üritades seda toimetada värava-alasse kuhu rünnatakse. Kui taldrik puudutab maad või toimub vahelt lõige teise tiimi poolt, siis taldriku valdus läheb üle vastastele (seda kutsutakse “turnover”iks, nagu Ameerika jalgpallis). Valdus läheb ka üle juhul kui mängija püüab taldriku väljaspool väljakut.

Kaitsev tiim üritab takistada ründava tiimi rünnakut neid peale võttes (nagu kaitse jalgpallis või korvpallis). Teooria on see, et ründava tiimi mängija ei taha visata oma mängijale, keda võetakse kaitses lähedalt. Kokkuvõtvalt ründav mängija peab püüdma vabaneda kaitsemängijast, et saada lendavat taldrikut, samal ajal kui kaitse teeb kõik selleks, et vahelt lõiget sooritada.

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. augustil kell 18:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängude algus reedel, 15. augustil kell 14:00.

Tiimi koostamine

Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on platsil 7 mängijat, kellest 2 peavad olema naised. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Vead ja “Spirit of the Game”

Ultimate on “non-contact” mäng. Iga kontakt mängijate vahel võib olla viga. Ultimate on unikaalne, sest mängijad ise on kohtunikeks, isegi Maailma Meistrivõistluste tasemel, jälgides vastavat käitumisjuhendit, mida nimetatakse “Spirit of the Game”. Sellega vastutavad mängijad ausa mängu eest ise. Mängijad vastutavad ise selle eest, kas vastasmängija eksis või ei. Kõik probleemid lähendatakse mängijate vahel.

Mängu alustamine – iga punkti alustamine algab sellest, et mõlemad võistkonnad rivistuvad end väravajoonele vastastikuliselt. Kaitses olev võistkond viskab frisbee taldriku ründavale võistkonnale.

Skoor – iga kord kui ründav võistkond söödab kaitse värava-alasse ning ründav mängija saab taldriku korrektselt kätte, on võistkond saanud punkti. Mängu jätkatakse pärast igat punkti.

Frisbee taldriku liikumine – frisbee taldrikut võib sööta igas suunas, üle või mööda takistusest oma kaasmängijani. Mängija ei tohi frisbee taldrikuga jooksta. Frisbee söötmiseks on aega 10 sekundit. Kaitsja peab lugema sekundeid selgelt ja arusaadavalt. Kui viset pole sooritatud 10 sekundi jooksul, läheb frisbee taldriku viskamise õigus vastas võistkonnale.

Positsioonide vahetus – kui sööt ei jõua oma mängijani (kas on olnud vaheltlõige, piiridest väljas, blokk), siis koheselt kaitse muutub ründavaks pooleks.

Vahetused – mängijaid võib vahetada pärast igat punkti ja vigastuse korral.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Võistlustaldrikud on korraldajate poolt.

NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/nogisid.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Jalgpall” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”14″ id=”_gwbp8cc77″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Mini-jalgpall

Ajakava

Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 13. augustil kell 18:00 esindajate koosolekul (skype).

Võistlusmängude algus laupäeval, 17. augustil kell 11:00.

Tiimi koostamine

Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on väljakul 6+1 mängijat, kellest 2 peavad olema naised. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus. Võistkonna liikmed, kes mängivad mini-jalgpalli, ei saa osaleda rannavõrkpalli turniiril.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

  • Võistluste läbiviimisel on aluseks FIFA jalgpalli võistlusmäärused.
  • Suluseisusid ei loeta.
  • Naiste löödud värav annab 2 punkti, omavärav 1 punkti. Mängus naismängija poolt löödud penalti annab 2 punkti.
  • Kollane kaart tähendab 2 minutilist karistusaega, kusjuures 2 kollast ühele ja samale mängijale ei tähenda automaatset punast.
  • Mängija, kes mängust eemaldatakse (punane kaart), on kohustatud mängust lahkuma ja järgmise mängu vahele jätma. Tema meeskond jätkab ühemängijalises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
  • Kohtunikul on õigus ebasportlikult käitunud mängija võistluselt eemaldada mängupäeva lõpuni.
  • Väravavaht ei tohi palli lahti mängida selliselt, et palli esimene kontakt mängija või maapinnaga on vastaspoolel (st üle poole väljaku ei tohi lahti lüüa).
  • Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
  • Vahetuste arv pole limiteeritud. Mängijate vahetused toimuvad jooksvalt ning mänguaega seiskamata.
  • Kohtunik loosib kaptenite vahel poole ja palli.
  • NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.
  • Üldine paremusjärjestus alagruppides selgitatakse punktide üldsumma põhjal, kusjuures võit annab 3, viik 1 ja kaotus 0 punkti.Punktisummade võrdsuse korral kahe võistkonna vahel määratakse paremusjärjestus omavahelise mängu tagajärje järgi ja siis väravate vahe järgi. Kolme ja enama võistkonna võrdse punktiarvu korral arvestatakse kõigepealt võistkondade omavaheliste mängude väravate vahet, ning seejärel väravate vahet terve tabeli ulatuses.
  • Kohamängudes normaalaja viigilise tulemuse korral otsustatakse võitja penaltitega (kummastki võistkonnast 3 lööjat). Mängujärgsetes penaltites annab naismängija penaltilöök 2 punkti. Need mängijad, kelle löök annab 2 punkti on vaja kohtunikule teatada enne penaltiseeria algust.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Üldnõuded

Võistluspallid on korraldajate poolt.

Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Kui mängu algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Jooksukarikas” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”15″ id=”_ep49bzq3r” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Jooksukarikas

Võistluse süsteem

Jooksukarika arvestusse kuuluvad Meremiilijooks ja Krossijooks.

Võistlusklassid

M, M40+, N, N40+

Ajakava

I ala Meremiilijooks toimub laupäeval 16. augustil kell 9.00.

II ala Krossijooks toimub pühapäeval 17. augustil kell 9.00.

Individuaalse paremusjärjestuse määramine

Võistluse individuaalne paremusjärjestus selgub kahe ala tulemuste summeerimisel. Kui saadud koondtulemused võistlejatel on võrdsed, siis eelistatakse parema Meremiilijooksu tulemusega võistlejat. Jooksukarika arvestusse lähevad ainult võistlejad, kes on osalenud mõlemal alal.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Kanagrillimine” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”16″ id=”_szx7hk31m” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Meelelahutusala: Kanagrillimine

Ajakava

16:00   Võistluskoosolek välilava juures

20:30   Grillimise algus

21:30   Hindamine välilava juures

Tiimi koostamine

Võistlus toimub 3 liikmeliste ettevõtete esindusvõistkondade vahel.

Võistluse süsteem

Võisteldakse pooliku broileri grillimises. Grillimisvõistluse reegel on, et küpsetatakse grillimise meetodil. Iga võistkond võistleb enda kaasavõetud söegrillil või söevannil. Kõik võistlemiseks vajalikud vahendid, tarvikud, tööpinnad on iga võistkonnal vabal valikul ning korraldusel.

Korraldajad tagavad igale võistkonnale:

  • 2 poolikut broilerit, millest üks küpsetatakse prooviks ja teine esitatakse kohtunikele (väljastamine alates 15.00 Pärlselja Puhkekeskuse köögist);
  • 2 papptaldrikut võistlustöö serveerimiseks.

Broileri maitsestamisel võib kasutada vabalt valitud marinaade, mop-kastmeid või maitseaineid.

Võistlusroa küpsetamise protsessis ja serveerimisel on keelatud kasutada fooliumit või muid küpsetusnõusid.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Iga ettevõtte esindusvõistkond peab hindamiseks ette valmistama võistlustööna 1 pooliku broileri ja selle serveerima lahtilõikamata kujul korraldaja poolt antud papptaldrikul, muid lisandeid olla ei tohi. Hinnatakse liha välimust, liha valmidust / pehmust ja liha maitset.

Võistlustööde hindamine toimub kõikidel ettevõtetel üheaegselt. Kõik võistkonnad peavad tooma nende poolt valmistatud võistlusroad kohtunike lauale. Võistlustöö tuleb esitada täpselt kella 21:30. Kanaliha hinnatakse pimehindamisena- hindamise hetkel ei tea kohtunikud, millise ettevõtte tööd nad hindavad.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Krossijooks” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”17″ id=”_sigzjalt0″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Krossijooks

Võistluse kirjeldus

Krossijooksu rada kulgeb metsateedel. Raja pikkuseks on 1 km.

Ajakava

8:00     Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

9:00     Võistluskoosolek

9:15     Stardid:

N50+ stardid

N40+ stardid

N30+ stardid

N stardid

M50+ stardid

M40+ stardid

M30+ stardid

M stardid

Võistluse süsteem

Võistlejad stardivad rajale 30 sekundiliste intervallidega.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jooksujalanõusid. Korraldajad tagavad võistlusraja nõuetekohase tähistamise ning piiramise.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Köievedu” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”18″ id=”_6yulox5ma” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Köievedu

Tiimi koostamine

Köieveole saavad registreeruda ettevõtete 6-liikmelised esindusvõistkonnad, kus peab olema vähemalt 2 naist.

Võistluse süsteem

Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Eelvoorudes toimub võistlus ühe tõmbe võiduni, alates poolfinaalidest selgub võitja süsteemis kolmest parem ehk kahe tõmbe võiduni.

Üldnõuded

Köie enda või oma jäsemete ümber sidumine on keelatud. Eesasuvat kätt köiel tõmbe ajal vahetada ei tohi.

NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/nogisid.

NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest tõmmete alguseks. Kui tõmbe algusajaks võistkonda täies koosseisus kohal pole, on korraldajatel õigus märkida turniiritabelisse kaotus.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Meremiil” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”19″ id=”_ene5uxtym” display_description=”” css_class=”” padding=””]

Meremiili jooks

Võistluse kirjeldus

Võistlejatel tuleb läbida ühisstardist distants kogupikkusega 1852 m Matsi rannal.

Ajakava

9:00     Võistluskoosolek

9:15     Ühisstart

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Iga osaleja toob meremiili jooksu arvestuses ettevõttele täiendava kohapunkti.

Üldnõuded

Soovituslik on kasutada jalatseid.

[/cbp_widget_element_item][cbp_widget_element_item name=”Maastikurattakross” type=”cbp_tabs_item” shortcode=”” position=”20″ id=”_gdgerrhw6″ display_description=”” css_class=”” padding=””]

Maastikurattakross

Võistluse kirjeldus

Maastikurattakrossi rada kulgeb enamuses metsateedel, osalt ka liivasel maastikul ning asfaltil. Raja pikkuseks on orienteeruvalt 4 km.

Ajakava

15:00   Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

16:00   Võistluskoosolek

16:15   Stardid

N50+

N40+

N30+

N

M50+

M40+

M30+

M

Võistluse süsteem

Võistlejad stardivad rajale 30 sekundiliste intervallidega.

Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

Üldnõuded

Võistlejal peab endal kaasas olema võistlusratas (soovitavalt maastikuratas) ning kiiver. Kiivri kandmine on kohustuslik kogu rajal viibimise vältel. Korraldajad tagavad võistlusraja nõuetekohase tähistamise ning piiramise. Võistluse vältel peab aeglasem võistleja andma teed kiiremale võistlejale (esimese nõudmisel) liikudes raja paremasse serva.

[/cbp_widget_element_item] [/cbp_widget_element][/cbp_widget_box][/cbp_widget_row][/cbp]